Friday, March 11, 2011

1st year Anniversary - 11 Mac 2011

Hari ni adalah ulang tahun perkahwinan 1 tahun saya dan hubby tercinta. Terasa sangat cepat masa berlalu dan sedar tak sedar dah setahun kami melayari bahtera rumah tangga kami. Banyak yang telah kami lalui bersama sejak perkahwinan kami..banyak kisah2 yang manis dan ada juga yang pahit. Tapi kehidupan kami memang penuh dengan cabaran dan dugaan hidup, kerja dan hidup berjauhan dan ntahlah bila agaknya kami dapat tinggal dan hidup bersama.

Yang paling manis dalam kehidupan kami kerana kami dikurniakan seorang cahaya mata lelaki bernama Muhamad Zafran, dia merupakan penyeri hidup kami berdua dan hadiah yang tidak ternilai untuk kami berdua. Kehadirannya adalah tanda ikatan cinta sejati kami yang teguh dan utuh.

Saya sangat berterima kasih kepada suamiku kerana hadir dalam hidup ini tanpa diduga dan dirancang..kemudian dia menerima saya dengan ikhlas dan penuh kasih sayang.. ikatan pertunangan kami pada 26/11/2009 merupakan tanda kesungguhan dia ingin bersamaku.. dan ini dikuatkan lagi dengan ikatan pernikahan kami pada 11/3/2010. Aku bersyukur kepada Allah atas pemberianMu dan saya akan cuba sedaya upaya untuk menghargai suamiku agar kami dapat hidup bahagia dan sejahtera sehingga ke pintu syurga. Doaku agar rumah tangga kami sentiasa mendapat Keberkatan Allah dan rahmatNya selamanya. 

Semoga dengan kehadiran anak kita, ikatan keluarga kita yang sedia terjalin erat akan semakin erat dan bahagia selama-lamanya...dunia akhirat. AMIN

I LOVE YOU SO MUCH MY HUBBY...
I LOVE YOU SO MUCH MY SON...


Coretan Facebook daripada suamiku..
''BUAT ISTERIKU YANG TERSAYANG SERTA ANAKKU YG TERCINTA, SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN YANG KE-1 . SEMOGA KEHIDUPAN KITA BAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT..I LOVE U ALL SO MUCH"

No comments:

Post a Comment